1. Wszelkie zastrzeżenia i uwagi w czasie trwania Wycieczki Uczestnik powinien zgłaszać niezwłocznie Prowadzącemu Wycieczkę.
2. Niezależnie od zawiadomienia, o którym mowa powyżej, Uczestnik może złożyć Organizatorowi reklamację zawierającą wskazanie uchybienia w sposobie wykonania umowy oraz określenie swojego żądania, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zakończenia Wycieczki.
3. Reklamacja powinna zostać złożona Organizatorowi w formie pisemnej dla celów dowodowych w jednym z biur stacjonarnych Organizatora. Za datę złożenia reklamacji uważa się datę jej wpływu do biura Organizatora.
4. Reklamacja powinna być czytelna. W razie niemożności odczytania reklamacji Organizator wezwie Uczestnika do ponownego złożenia reklamacji w formie czytelnej. W takiej sytuacji bieg terminów reklamacyjnych ulega zawieszeniu.
5. Prawidłowo złożona Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane Uczestnika, tj. imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej i telefon kontaktowy, numer rezerwacji oraz zwięzły opis spornych okoliczności wraz z uzasadnieniem.
6. W przypadku kiedy Uczestnik chce dochodzić zwrotu kosztów poniesionych poza wycieczką organizowaną bezpośrednio przez Organizatora, Uczestnik zobowiązany jest przedstawić Organizatorowi rachunek/paragon dołączony do pisma reklamacyjnego. Rachunek/Paragon musi posiadać informację o rodzaju usługi, godzinie oraz dacie wydania.
7. Organizator rozpatrzy reklamację w ciągu 30 dni roboczych od daty jej doręczenia (data wpłynięcia pisma do biura). Brak rozpatrzenia reklamacji w tym terminie oznacza uznanie reklamacji przez Organizatora. Podstawą reklamacji nie mogą być okoliczności, za które biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności. Punkty programu niezrealizowane z powodu złych warunków pogodowych oraz te realizowane przez firmy zewnętrzne (rejsy, degustacje, tawerny) nie podlegają reklamacji. Reklamacji nie podlegają ofert których biuro Magic Tours nie jest bezpośrednim organizatorem.
8. W razie niezadowolenia z wyniku rozpatrzonej reklamacji, Uczestnik ma prawo dochodzić roszczeń na drodze sądowej. Ewentualne spory rozstrzygane będą przez właściwy miejscowo sąd.
9. Konsument może skorzystać z internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, dostępnego
za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/