FAQs

/FAQs/

Jakie ubezpieczenie posiada wasza firma?

Posiadamy ubezpieczenie OC (majątkowe),  które daje ochronę ubezpieczeniową, gdy ubezpieczony będzie zobowiązany do naprawienia szkody wyrządzonej komukolwiek w następstwie czynu niedozwolonego wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Polisa do wglądu na życzenie. Autokary, busy, samochody oraz łodzie, którymi się poruszamy również są ubezpieczone.

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Jakie ubezpieczenie posiada wasza firma? została wyłączona

Czy na wyjazdach z lokalnym biurem, takim jak wasze, polisa ubezpieczeniowa touroperatora, z którym przylecieliśmy do miejsca pobytu obowiązuje?

Tak. Turyści wyjeżdżający za granicę z dowolnym biurem podróży są ubezpieczeni na cały pobyt, niezależnie od tego czy planują leżeć na plaży czy aktywnie spędzać czas na zwiedzaniu (samodzielnie, z touroperatorem czy też z lokalnym biurem). Warto dokładnie przeczytać warunki polisy. Turyści, którzy chorują na przewlekłe choroby powinni wykupić dodatkowe ubezpieczenie.

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Czy na wyjazdach z lokalnym biurem, takim jak wasze, polisa ubezpieczeniowa touroperatora, z którym przylecieliśmy do miejsca pobytu obowiązuje? została wyłączona

W jakim języku prowadzone są wasze wycieczki?

Wszystkie nasze wycieczki organizowane są w polskich grupach zwiedzających i prowadzone przez polskich przewodników. Także pracownicy naszych biur posługują się językiem polskim.

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania W jakim języku prowadzone są wasze wycieczki? została wyłączona

Jak długo trwają wasze wycieczki?

Czas trwania naszych wycieczek jest zróżnicowany. Najkrótsze z nich trwają około 4 godzin, najdłuższe są wycieczkami całodziennymi. Informacje o czasie trwania konkretnych wycieczek znaleźć można w ich opisach na naszych stronach internetowych. Bez względu na długość wycieczki jej program jest zróżnicowany i projektowany z uwzględnieniem potrzeb uczestników w różnym wieku i o różnych zainteresowaniach.

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Jak długo trwają wasze wycieczki? została wyłączona

Jadę na wycieczkę. Czy zdążę zjeść śniadanie w hotelu i czy wrócę na kolację?

Godziny zbiórki i czas trwania naszych wycieczek staramy się wyznaczać w taki sposób, by umożliwić uczestnikom skorzystanie z hotelowych posiłków. Czasami jednak rzetelna realizacja programu wycieczki wymaga wcześniejszego wyruszenia w trasę i późniejszego powrotu. Wówczas warto zapytać w recepcji hotelowej o możliwość zamówienia tzw. wczesnego śniadania (ang. early breakfast) i/lub pakietu drugiego śniadania (ang. lunch [...]

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Jadę na wycieczkę. Czy zdążę zjeść śniadanie w hotelu i czy wrócę na kolację? została wyłączona

Czy w wycieczce mogą wziąć udział turyści z dowolnego miejsca na wyspie?

Tak. Staramy się maksymalnie sprostać oczekiwaniom naszych klientów i każdemu umożliwić zwiedzanie. Na nasze wycieczki może wybrać się turysta z każdego hotelu na wyspie. Dla każdego obiektu mamy ustalone miejsca zbiórki, skąd rozpoczynamy i gdzie kończymy każdą wycieczkę.  

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Czy w wycieczce mogą wziąć udział turyści z dowolnego miejsca na wyspie? została wyłączona

Czy na każdą wycieczkę jesteśmy odbierani i odwożeni, czy musimy dojechać samodzielnie?

Dla każdego hotelu wyznaczamy miejsca zbiórki zlokalizowane w niedużej odległości od obiektu. W miejscu zbiórki zaczynamy i kończymy wycieczkę. Transfer w większości przypadków jest wliczony w cenę wycieczki. Jeśli jest inaczej, do ceny wycieczki doliczana jest także opłata za transfer. Informację o ewentualnej dodatkowej płatności znaleźć można w obowiązującym Cenniku Transferów Płatnych. Koszt transferu doliczany jest automatycznie [...]

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Czy na każdą wycieczkę jesteśmy odbierani i odwożeni, czy musimy dojechać samodzielnie? została wyłączona

Jak potwierdzić uczestnictwo w wykupionej wycieczce?

Dzień przed planowaną wycieczką, do godziny 14:00 uczestnicy otrzymają wiadomość SMS na numer telefonu wskazany podczas rezerwacji, z dokładną godziną i miejscem zbiórki na daną wycieczkę. Zawsze PROSIMY O POTWIERDZENIE UCZESTNICTWA, najlepiej wiadomością SMS o treści: „Potwierdzamy, Kowalscy, 2 os, hotel Caravel”. Na wyspie bardzo często pojawia się problem z zasięgiem przez co wiadomości SMS [...]

By | marzec 3rd, 2017|Możliwość komentowania Jak potwierdzić uczestnictwo w wykupionej wycieczce? została wyłączona